Sprundel 4 onderuit tegen Odio 6

Willy Olsthoorn (intikker)

23 september 2012 10:00

Onbekend

Bij aanvang van de wedstrijd was de veld bezetting rommelig ,wie pakt wie en welke zone afgeschermd moest worden , daar van profiteerde Odio en scoorde in de 5 de minuut  0 – 1.
De mankracht voor was te weinig de spits stond er vele malen alleen voor     In de 7 de minuutwas er een geplaatst schot richting kruising , helaas kon de doelman van Odio nog net met de vingertoppen bij de bal.   Even later werd onze verdediging knullig uitgespeeld door de aanvallers van Odio de stand werd toen 0 – 2.     Een minuut later was het niet veel beter door niet alert te verdedigen kon een aanvaller van Odio voor onze verdedig komen en er 0 – 3 van maken.
Er waren nog maar 13 minuten gespeeld.
Odio ging na dit doelpunt vrij uit spelen waar door Sprundel nog meer onder druk kwam te staan.
Ook dient vermeld te worden dat het sprundel ook niet altijd mee zat  het leek er op dat het dan eindelijk zou lukken maar de doelman van Odio ,stak daar met een goede reflex een stokje voor op knal van Carl V. Het bleef toch oppassen voor de aanvallen van Odio die niet altijd zonder gevaar waren met hun snelle aanvallers

Sprundel begon de tweede helft aanvallender , er zat meer rust in hun spel dan in de eerste helft de uitvallen  werden sneller uit gevoerd  In de 13 de minuut van de tweede was het toch eindelijk  prijs.
Na een genomen hoekschop ontstond er een schermutseling voor het goal van Odio de bal bleef hangen.
Het was Appy K die een gaatje vond  en er 1 – 3 van maakte .   Een minuut later was er een snelle counter van Sprundel die werd afgerond door Willy O die met een mooie lob de doelman van Odio verschalkte.
Even later was het weer Willy O een run ondernam langs de lijn die hij afsloot met wederom weer met een lob maar deze keer ging de bal net naast jammer  Willy   Sprundel leek de spirit hervonden te hebben in de tweede helft, vast ouden was de leus , Sprundel bleef druk zetten hierdoor kreeg Odio meer ruimte.  Zij profiteerde daar van. In de 78 ste minuut ging het fout in de Sprundelse verdediging.
Na een door odio genomen hoekschop werd een aanvaller van Odio door een verdediger van sprundel
aan gespeeld die er dan ook 2 – 4 van maakte   Sprundel was na dit doelpunt aan geslagen de
onnodige iritatie nam toe .Het er toe dat Odio 2 – 5 kon scoren . Het spel van Sprundel werd er na dit doelpunt bepaald niet beter op.

De Redaktie Sprundel 4 kopjes omhoog mannen een slechte dag is nog geen slecht jaar

Op naar de volgende wedstrijd     HOUDOE

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!