Aan-/afmelden

Bij SV Sprundel zijn zowel senioren- als  jeugdteams. Nieuwe leden zijn natuurlijk van harte welkom. Als je interesse hebt, kun je ten allen tijde een keer langskomen bij een training of een wedstrijd.

Overschrijvingen/opzeggingen

Opzeggingen moeten voor 31 mei schriftelijk worden ingeleverd bij de ledenadministrateur. Dit kan via het invullen van onderstaande link. Opzeggingen via de (sectie)leider worden niet geaccepteerd.
Overschrijvingen naar een andere vereniging dienen voor 31 mei bij de KNVB te zijn, dit loopt eveneens via de ledenadministrateur.
Overschrijvingen worden alleen afgegeven als er aan de betalingsverplichting is voldaan.

Aanmelden als nieuw lid

Dus het lijkt je wel wat om te spelen voor SV Sprundel? Volg dan onderstaande link om je aan te melden.

Online aanmelden als nieuw lid

Opzegging lidmaatschap

Het opzeggen van het lidmaatschap van SV Sprundel kan alleen schriftelijk door onderstaande link te volgen en jezelf af te melden als lid.

Online opzegging lidmaatschap